Onze concepten zijn inhoudelijk gedreven. Vanuit een stevige strategische basis maken we de vertaling naar onderscheidende beeldtaal, copy en communicatiemiddelen (on- en offline)
Als ontwerper of fotograaf wil ik ultiem kunnen presteren en met een écht sterke visualisatie komen. Van het beste werk is een strategisch plan de basis. Wat we bespreken en onderzoeken: wie zijn de mensen achter dit bedrijf? Waar wil de organisatie naartoe? Wie moeten we bereiken, en wat verwachten we dan van de doelgroep?
Voordat ik ga denken in kleuren, beelden en vormen, ga ik de diepte in met de opdrachtgever. Dit proces helpt hen ook om onderbelichte delen van het business plan in kaart te brengen. Vaak doe ik dat samen met de specialisten van RealLife Concepts en Happening.consulting.
De input waarmee we de merkessentie ontwikkelen, halen we deels op bij mensen in het team. Zo zorgen we meteen voor draagvlak en betrokkenheid bij het project.
Het resultaat is een huisstijl, campagne, branding en communicatietools waar de doelgroep YES tegen zegt!